Müügitingimused


E-poe kasutustingimused

E-poodi haldab OÜ Fitlap kaubandus.
Arveldusarve nr: EE462200221071266869.

Klienditeenindus
E-mail: klienditugi@fitlap.ee.
Telefon: 55608413.
Aadress: Tartu Narva mnt 9.
Registri nr: 14684217.

Kuidas osta?

  • Leia meie poe toodete hulgast sobilikud.
  • Kui soovid lugeda lähemalt toote kohta, siis kliki pildile.
  • Kui soovid osta toote, siis  vajuta nupule “Lisa korvi” või “Vali”.
  • Kontrolli valitud tooted.
  • Kui oled sobilikud tooted lisanud ostukorvi, siis kliki paremal äärel “Suundu ostukorvi”.
  • Vaata üle, kas kõik vajalik on lisatud. Siin on võimalus tooteid lisada ja eemaldada.
  • Vali sobiv tarne meetod.
  • Kui kõik klapib, kliki “Vormista tellimus” ning Sind suunatakse tellimuse vormistamise juurde.
  • Täida vajalikud väljad.
  • Vali sobiv pakiautomaat.
  • Nõustu müügi- ja kasutustingimustega.
  • Kliki “Jätka”.
  • Vali maksemeetodiks pangalink (maksekeskus) või maksa pangaülekandega.
  • Makseid võetakse vastu eurodes.
  • Kliki “Esita tellimus”.
  • Pärast tellimuse esitamist tasu toodete eest pangalingiga või ülekandega.
  • Ülekandega tasudes märgi kindlasti makseselgituseks Tellimuse number.

Valmistoidu tellimine ja tingimused

  • Valmistoidu kojuveo teeninduspiirkond on: Tallinn, Viimsi, Saku, Saue, Laagri, Luige, Peetri, Jüri, Järveküla, Rae ja Tamsalu.
  • Kohaletoomise hind Teeninduspiirkonnas on 5 eurot, sisaldab käibemaksu 20%. Viie või enama portsjoni tellimisel on kohaletoomine tasuta.
  • Kohaletoomise aeg võib varieeruda 20-30 minutit.
  • E-poes olevate toodete pildid on illustratiivsed ja võivad erineda tegelikest toodetest.
  • Tellimus jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisel e-poe kontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik kohale tuua, teavitatakse ostjat sellest viivitamata ja raha (kaasa arvatud kohaletoomise kulud) tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teate saatmisest.
  • Vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele on kvaliteetse tellimuse tagastamine müüjale keelatud ja kliendile tagastust ei tehta.
  • Kliendi/ kauba vastuvõtja puudumise korral määratud ajal ja kohas ootab kuller max 5 minutit.
  • Kui tellimus ei ole õigeaegselt täidetud, peab klient sellest teada andma hiljemalt 1 tunni jooksul kirjutades kirja emailile klienditugi@fitlap.ee.
  • Juhul, kui klient avastab, et tellimus on kasutuskõlbmatu, on kliendil õigus tellimus tagastada ja nõuda asendust ühe tunni jooksul alates tellimuse kätte saamist.
  • Tellimuse mittetäieliku täitmise korral (nt väiksema koguse korral) on kliendil õigus tellimus osaliselt vastu võtta ja nõuda puuduva koguse kohaletoomist. Kliendi/müüja ja kulleri vahel vormistatakse ja allkirjastatakse tellimusega seotud vaheakt.
  • Säilitada toodeid külmikus temperatuuril +2…+6 °C. Toodete parim enne on 24 tundi kättesaamise hetkest.
  • Fitlap ei vastuta kahju eest, mille klient on põhjustanud toote sobimatu tarbimise või säilitamise tõttu.
  • Kliendil on keelatud kasutada tellitud tooteid ärilistel eesmärkidel.
  • Andmete sisestamisega e-poes ja vastava kinnituse andmisega annab tarbija nõusoleku oma isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks (nimi, tel. number, aadress, meiliaadress) ja edastamiseks ettevõtte logistikapartnerile kauba kohaletoomiseks.
  • Tarbijal ei ole taganemisõigust valmistoidust.
    Selgitus: 14-päevane tagastusõigus ei kehti muu hulgas: kliendi isiklike vajaduste (nt mõõtmed) alusel valmistatud kaupade puhul; kiiresti riknevate või vananevate kaupade puhul (toit). 
  • Valmistoiduga koos ei ole võimalik tellida muid e-poes müüdavaid tooteid.

Kupongi kasutamine

  • Allahindluse kuponge on võimalik saada erinevate kampaaniate käigus.
  • Kupongi saad sisestada ostu vormistamise käigus.

Kinkekaart

  • E-poes müügil oleva kinkekaardi ostmisel saadame salajase koodi ning väljaprinditava kinkekaardi ühe tööpäeva jooksul.
  • Edasta kingisaajale salajane kood.
  • Kingisaaja saadab salajase koodi ja oma e-posti aadressi klienditugi@fitlap.ee
  • Järgmisel tööpäeval aktiveerime tema konto koos soetatud kasutusajaga.
  • Kinkekaarte on võimalik soetada ka juba olemasolevatele klientidele.
  • Kinkekaardi väärtus võrdub soetatava kasutusaja maksumusele.
  • Kinkekaardi eest on võimalik saada ainult kinkekaardil määratud kasutusaega.
  • Kinkekaardiga ei ole võimalik soetada odavamat või kallimat kasutusaega, mille tõttu ei ole võimalik puudu või üle olevaid summasid rahas lisaks tasuda.
  • Kinkekaari ei ole võimalik rahaks vahetada.
  • Kinkekaart kehtib 1 aasta.

Tellimuse täitmine

  • Kaubad saadetakse vastavalt tarneviisile (DPD ja Omniva pakiautomaat), mille on tellimuse esitaja tellimisel valinud.
  • Tarnime Eesti ja Soome vastavalt sellele, mille on tellimuse esitaja tellimisel valinud.
  • Tellimused saadetakse välja 1-5 tööpäeva jooksul (va Better Bodies, mille tellimused saadetakse välja hiljemalt 25 päeva jooksul) pärast makse laekumist.
  • Eesti tellimused jõuavad kohale hiljemalt 7 tööpäeva jooksul (va Better Bodies, mille tellimused jõuavad kohale hiljemalt 30 päeva jooksul) pärast makse laekumist.
  • Soome tellimused jõuavad kohale hiljemalt 15 tööpäeva jooksul (va Better Bodies, mille tellimused jõuavad kohale hiljemalt 40 päeva jooksul) pärast makse laekumist.

Tagastamisõigus 

  • E-poest ostetud toodetele kehtib 14 päeva jooksul tagastusõigus vastavalt Võlaõigusseaduse § -le 56 (v.a. valmistoit).
  • Kauba tagastamiseks tuleb tagastatav toode saata Tartu Tasku keskuse Itella pakiautomaati. Pakendile tuleb lisada tellimus ja kirjalik avaldus kauba tagastamiseks. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Sinu arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba tagastamisel ei kompenseerita ostetud toote saatekulusid juhul kui ei ole tegemist puudustega tootega.
  • Tagastamisele kuuluv toode peab tagastades olema täiesti kasutamata ning originaalpakendis.
  • Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toodet on kasutatud või puudub originaalpakend või toode on müügiks kõlbmatu ostja süül, ei ole kohustatud müüja toote eest raha tagasi maksma.
  • Pretensioone saab esitada klienditugi@fitlap.ee.
  • Vaidlused lahendatakse omavahelise suhtluse teel või kui see pole võimalik, siis Tartu Maakohtus.

Üldine

  • Ettevõttel on õigus kasutada kliendi isikuandmeid ettevõtteid teenuseid puudutava info ja reklaami edastamiseks.